Alla inlägg under januari 2008

Av A - 28 januari 2008 14:04

Kan det vara ett yrke det? I så fall skulle jag nog kunna kvalificera som det. Kommer ideligen på saker som jag "bara MÅSTE" kolla upp.

Vad heter den skådisen nu igen? Finns det någon snygg klänning på Lindex? Vilken hårfärg skulle jag kunna välja?

För att inte tala om alla gamla musikvideor som finns tillgängliga på YouTube! Najs!


http://www.youtube.com/watch?v=icAzyx8EsKU

Av A - 25 januari 2008 14:04

De här vill jag ha, men här hemma är de slut förstås! Suck!

Av A - 24 januari 2008 16:59

Stora, allvarliga frågor tröttar ut min hjärna så här på torsdagseftermiddagen...

Vilka Converse ska jag välja till våren?

De "vitvita" eller "originalen"?


(bild lånad från Sneakersnstuff)




Av A - 23 januari 2008 15:54

Fruktstund - igen!

Bra sätt att fördriva tiden på jobbet. Orkar bara inte springa runt och be om hjälp och känna mig korkad hela tiden. Blä!


Jag önskar mig ett monotont arbete. Ett där jag kan sitta och dagdrömma samtidigt som jag betar av dagens arbetshög. Jag behöver ingen stimulans av min intelligens på jobbet, det kan jag sköta privat. Så det så!


Måste man vilja göra karriär? Måste man tycka det är roligt med "nya utmaningar på jobbet"?

Sist jag gav mig på en "ny utmaning" så blev jag totallurad känns det som. Det blev inte alls det jag trodde det skulle bli.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards