Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Äntligen...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute.

Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt.

Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten så han får plaska runt lite.


I helgen ska "storpoolen" fram. Men först måste gräset klippas och trallen läggas ut som poolen ska stå på. Hoppas det fortsätter vara varmt så vi kan bada nästa vecka.


Sån här skulle jag gärna ha...


(bild lånad från Vi i Villa)



 
 
Ingen bild

Lucia

4 juli 2008 08:37

Jag kan bara hålla med. Den poolen vill jag också ha. Frågan är bara var???? : ) Jag håller tummarna för kanonväder i fem veckor framåt för nu har jag SEMESTER!!!!! Tjohooo!
Kramkram

 
Ingen bild

A

4 juli 2008 13:32

Jag håller tummarna för samma veckor plus en till. Snart börjar min 6 veckor långa semester.
Instämmer högt i tjoho:et.
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 2 juli 2008 13:11

...är de, kannorna och kopparna som finns på Inreda.  

Skapa flashcards