Alla inlägg under juni 2008

Av A - 30 juni 2008 19:12

Eftersom Mannen jobbar sent och har bilen så har jag inte haft möjlighet att åka till Elgiganten.

Ringde mina snälla föräldrar för att höra om de händelsevis skulle åt det hållet, men det skulle de inte. Fast pappa åkte ändå! Snällt va?! :)


Tyvärr så fortsätter Elgiganten i samma spår som tidigare (enligt min erfarenhet).

Nä, boxen fanns inte. Men "de jobbade på att få hem den till nästa vecka".

Schysst! :(

Jag vet inte hur ofta jag varit med om att det som finns i reklambladen inte finns i butiken. Antingen ska det komma hem eller så har det tagit slut, trots att man är där när rean startar.

Ja, ja, jag får väl försöka igen nästa vecka. För jag SKA ha boxen!

Av A - 30 juni 2008 14:52

Reklam från Elgiganten.

De har REA. Och guess what?

Skolådan - The Shoebox - kostar endast 549 kr!!!

Jag måste dit!!!


Av A - 30 juni 2008 11:14

...och nu ser det ut så här...


 




Men visst har de ändå en viss skönhet kvar?

De ser annorlunda ut, men vackra på ett nytt sätt.

Av A - 30 juni 2008 11:13

För några veckor sedan gick jag i väntans tider.

Nu är den tiden förbi. Vallmon har blommat. Så här såg det ut då...


Av A - 27 juni 2008 14:58

Bjuder på den ultimata party-låten. Vem kan sitta still när den spelas på HÖG volym? Vem kan låta bli att tokdansa och sjunga med?

Inte jag i alla fall!


Trevlig helg på er!


Av A - 27 juni 2008 14:48

Förra veckan skrev jag om att jag ville måla vardagsrummet i vitt och färga håret ljusare.

Nu känns det inte alls så.

Jag vill ha kvar våra två mörka väggar. Jag vill ha kvar mitt mörka hår.

Velpotta!

Vem vet vad jag vill nästa vecka?


Färggrann inspiration!

Av A - 27 juni 2008 10:38

Jag har ju faktiskt köpt ett ljus på Indiska också, för 39.50

Wow! Vilken superkund! ;)

Av A - 27 juni 2008 10:27

Den här dök upp i mailboxen:


Alltid kul med rabatter.

Men jag undrar hur de har kommit fram till att jag är en av deras bästa kunder?

Vad jag vet, så har jag under det här året endast inhandlat fyra ljuslyktor á 25 kr.

Totalt 100 kr på ett halvt år. Visst måste det väl ändå finnas folk som handlar betydligt mer där.

Och de kan ju inte veta hur mycket jag handlar. Jag har inget "Indiska-kort" eller liknande som registrerar mina eventuella köp och dessutom kopplar det till min mail-adress.

Men om man tar i beaktning allt som jag skulle vilja köpa på Indiska, så är jag definitivt en av deras bästa kunder. :D


Kanske blir det ett besök med kupongen i näven.

Ovido - Quiz & Flashcards