Alla inlägg den 16 juni 2008

Av A - 16 juni 2008 14:59

...Idag cyklar jag till jobbet för första gången på ett år.


Gissa om det har börjat spöregna ute. Och åska!


Av A - 16 juni 2008 14:51

Lunchturen på stan blev lyckad, tycker jag.


Först blev det ett besök på...


Sen vidare till...


Avslutade på...


Nöjd med dagens fångst, skulle jag kunna sammanfatta det hela. :D

Av A - 16 juni 2008 11:16

Tar cykeln ner på stan på lunchen för att inhandla:


- najtråd, blev pysselsugen när jag besökte Lucias blogg

- två cykellås, har börjat cykla till jobbet och vill inte bli av med cykeln jag fick i 40-årspresent förra året, det andra låset är till Dottern

- puder, tog slut i morse

- glasögonfodral, de har billiga på Clas Ohlson och jag behöver ett nytt


Får se vad jag kommer hem med. See you!


Av A - 16 juni 2008 08:44

Det blir inte så mycket tid till bloggande med en nästan-tonårsdotter i huset. :)

Hon chattar och bloggar och fixar med bilder. Och jag låter henne. Jag kan sitta någon annan gång.

Den här veckan är hon hos sin pappa så det kanske blir lite mer inlägg från mig...eller så hittar jag på något annat.

Blir så "pysselsugen" när jag tittar in hos många andra bloggare.

Och snart är det midsommar. Längtar efter matjessill, färskpotatis, gräddfil och gräslök så jag blir tokig.

Satte ihop en liten "typisk-blogg-önske-oufit" för midsommaren. I brist på andra bilder.

Vitt är väl den "största" färgen till midsommar. Kanske inte så smart med tanke på allt som ska ätas; sill, jordgubbar, grillat mm. Men när kvällen kommer syns inte eventuella fläckar längre. :)



Klänning från Lindex

Leggings från HM

Träskor från Calou

Ovido - Quiz & Flashcards