Alla inlägg den 12 juni 2008

Av A - 12 juni 2008 13:47

Gårdagen innehöll:

- en skolavslutning (Dottern)

- en semesterdag (för mig)

- ledigt från dagis (Sonen)

- längsta passet på jobbet (Mannen)

- en hel del regn

- en hel del lek

- fruktsallad, grädde och glass (jag och barnen)

- fika (med mina föräldrar)

- bad (Dottern och Sonen i badkar)

- Singstar (jag och Dottern när Sonen somnat)

- god middag (först jag och Dottern, senare även Mannen), bestående av kyckling, potatiskroketter med vitlök, mangoraja, bearnaiesesås och sallad

- film (jag och Dottern), "Djävulen bär Prada"


Fruktsalladen var supergod med honungsmelon, jordgubbar, äpple, banan, apelsin och mandarin. Tog fina kort på den, men de är hemma och jag är på jobbet. Kanske kommer det en bild senare. :)


På det hela taget en bra dag. Och regnet var välbehövligt, fast det hade gärna fått komma på natten.

Ovido - Quiz & Flashcards