Alla inlägg den 14 april 2008

Av A - 14 april 2008 13:49

Ja, välkommen tillbaka våren. För det är väl du? Du ska väl stanna nu?

Kallt i morse, men på lunchen ångrade jag vinterjackan. Efter en promenad fram och tillbaka till stan för lite shopping så var jag väldigt varm. Och glad!

Handlade:

- nytt ritblock A3-format (ibland blir A4 för litet när man vill "sväva ut")

- nya papper för t-shirttryck (har lovat Dottern länge nu men bara glömt hela tiden)

- två vita t-shirts till mig (en lång och en "normal")

- två scarves/halsdukar till mig (en vit/turkos, en naturvit med massa färgglada små tofsar i ändarna och där 25% av intäkterna går till UNICEF).



Sen fick jag skynda tillbaka till jobbet. Egentligen hade jag velat hinna in på Indiska och kollat in vattenkannan, men det får bli en annan dag.

Jag måste ju hinna jobba också.



Ovido - Quiz & Flashcards