Alla inlägg den 30 april 2008

Av A - 30 april 2008 12:38

Länge sedan jag lade in en teckning.

Här är Björk i tusch. Allt består av små små prickar, prickar och åter prickar.

Av A - 30 april 2008 08:14

Jaha, så var det sista april då, vilket betyder kortare arbetsdag idag, ledigt i morgon och sista dagen med "vintertid" på jobbet. Skönt att jobba 40 min mindre per dag under sommaren.

Det blir inget speciellt "firande" för min del. Bara hemma och mysa med familjen. Visst kan det vara fint att se en majbrasa, men jag gillar inte allt skjutande runt omkring. För några år sedan var vi till en brasa i närheten.

Alldeles för många barn fick springa omkring och skjuta smällare och småraketer hur som helst. Blir irriterad på alla halvlulliga föräldrar som tycker det är ok, och som dessutom själva står och skickar iväg diverse fyrverkeripjäser mitt bland folk.

Nä, då är jag hellre hemma och äter något gott.

Får se vad det blir i kväll. Har faktiskt inte planerat något och Mannen jobbar till 20. Dottern ska på cup tidigt i morgon bitti och ska sova hos sin pappa. Ok, Sonen och jag får mysa då. :)

Ovido - Quiz & Flashcards