Alla inlägg den 10 april 2008

Av A - 10 april 2008 12:50

Igår skrev jag ett inlägg om mina "ogröna" fingrar. Jag tror jag funnit boten!

Med den här vattenkannan kan man ju i alla fall inte glömma bort att vattna, möjligen övervattna.


bild lånad från Indiska

Av A - 10 april 2008 08:25

Vintern är här igen! Fullt med snö ute och Conversen får vila på skohyllan medans vinterstövlarn är i tjänst igen. Suck! :(

Fuktigt och kallt ute.

Ovan bussåkare som jag är så var jag ute i god tid. Tyvärr hade min plånbok trillat ur hemma i Sonens vagn så mitt nyinköpta busskort fick ligga oanvänt. Tur att man kan sms:a en "bussbiljett".

Temperaturen på bussen var densamma som utomhus tror jag. Fick dra på mig tumvantarna och satt och ryste och fryste.

Lyssnade på "Morgonpasset" och TACK P3! Ni tinade upp mig denna gråkalla torsdagsmorgon.

I följd spelades:


"Mercy" - Duffy

"Elegi" - Lars Winnerbäck

"Hallelujah" - Jeff Buckley


En bra start på dagen, trots allt. :)

Ovido - Quiz & Flashcards