Alla inlägg den 17 april 2008

Av A - 17 april 2008 15:04

Gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!

Åh, vad drygt! Kom just på att fisken vi skulle äta idag fortfarande ligger i frysen. Och så hade jag tänkt vara duktig och förbereda potatisen igår, skala och koka den i bitar så jag bara kunde göra dillstuvad potatis lite snabbt idag.

Mannen jobbar sent och jag ska hämta Sonen på dagis och Dottern ska på träning. Suck!

Det får bli någon nödlösning, ugnspannkaka eller en "här-har-du-ditt-kylskåp"-rätt. Antagligen finns det någon sopp-påse hemma (thaisoppa eller nåt) och det skulle ju passa Dottern och mig perfekt. Men då vill Sonen helst ha samma som oss och kombinationen 2-åring/soppa funkar inte så bra. Mer mat på bordet än i magen, liksom.


Vad har ni för nödmat? Sånt som ni tar till när det kör ihop sig?

Av A - 17 april 2008 13:22

Nä, det lär jag aldrig bli!

Vad blev det av turen till Indiska? Massa snygga kläder till halva reapriset?

Nä! Men en massa snygga inredningsprylar då till halva reapriset? Nä, inte det heller.

Men jag köpte ett ljusgrönt blockljus till ordinarie pris, 39:50.

Storshopping. Verkligen!

Det är ljusare i verkligheten. Ser lite grådaskigt ut på bilden tycker jag.



Av A - 17 april 2008 11:09


Gissa vart jag ska på lunchen? :D

Hoppas på några fynd!

Ovido - Quiz & Flashcards