Alla inlägg den 29 april 2008

Av A - 29 april 2008 22:35

Jag kommer att lämna tillbaka skorna i morgon och alltså vara tillbaka på ruta ett vad gäller skoköp.

Tycker skorna ser snygga ut på andra, men jag kände mig som värsta tanten. Och sen kan jag inte ha "resårband" över foten, för i värmen sväller fötterna och då ser de ut som åtsnörpta falukorvar. Not so nice! :(

Kör med mina favvo-ballerinas från förra året tills jag hittar något annat.

Av A - 29 april 2008 14:57

Känner mig mycket nöjd med lunchbesöket på stan!

Observera ALLA bockar! :D

Av A - 29 april 2008 11:00

Jag måste ha nya skor. Har länge tänkt köpa nya, vita Converse men det har inte blivit av än. De helvita jag vill ha finns ingenstans, i alla fall inte i min storlek (bara stoooora).

Men jag måste ha några andra skor, ett par "utan-snörning-inte-så-varma-inte-ballerina-men-ändå-nästan-ballerina-men-lite-mer-sula/klack-skor", liksom.

Ska ner på stan på lunchen. Wish me luck!

Vet nästan hur det slutar! Skolöst! :(

Ovido - Quiz & Flashcards