Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Frusen morgon, värmande radio

Av A - 10 april 2008 08:25

Vintern är här igen! Fullt med snö ute och Conversen får vila på skohyllan medans vinterstövlarn är i tjänst igen. Suck! :(

Fuktigt och kallt ute.

Ovan bussåkare som jag är så var jag ute i god tid. Tyvärr hade min plånbok trillat ur hemma i Sonens vagn så mitt nyinköpta busskort fick ligga oanvänt. Tur att man kan sms:a en "bussbiljett".

Temperaturen på bussen var densamma som utomhus tror jag. Fick dra på mig tumvantarna och satt och ryste och fryste.

Lyssnade på "Morgonpasset" och TACK P3! Ni tinade upp mig denna gråkalla torsdagsmorgon.

I följd spelades:


"Mercy" - Duffy

"Elegi" - Lars Winnerbäck

"Hallelujah" - Jeff Buckley


En bra start på dagen, trots allt. :)

 
 
Ingen bild

Lucia

10 april 2008 19:45

Jag har snöat in på I´m yours med Jason Mraz. Lyssnar om å om igen på Youtube nu när jag bloggar. Den är bara sååå skön!! Får lyckopirr i hela kroppen : )

 
Ingen bild

A

10 april 2008 20:45

Den har jag inte hört, tror jag. Ska leta upp den på YouTube. :)

 
Carro

Carro

10 april 2008 22:59

Morgonpasset där ja, lyssnade du på Blondinbella också då lr?

Svar: Var rätt ensam om ballerinas idag, såg många vita tygskor dock. Det var VÅR i Göteborg idag! Mmmm =)

http://carrosstil.blogg.se

 
Ingen bild

A

11 april 2008 09:48

Carro: Ja, jag lyssnade på henne lite grann. Satt och jobbade då så hon fick inte så mycket uppmärksamhet av mig. :)
Härligt med vår!

 
Ingen bild

A

11 april 2008 19:52

Lucia: Nu har jag lyssnat på låten.
Har ju hört den massor på radion, men jag visste inte vad varken den eller artisten hette. :)
Skön låt var det i alla fall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards