Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Sun Goes Down

Av A - 22 maj 2008 08:19

Älskar trummorna och takten! Helst skulle jag vilja dra på max-volym och bara dansa, men jag får nöja mig med låg volym och stampa takten med ena foten för jag sitter på jobbet! :D

David Jordan - "Sun Goes Down"

Enjoy!


 
 
Maria

Maria

22 maj 2008 10:27

Härligt gung (usch nu lät jag som en PRO-medlem,men du vet vad jagmenar). Inbjuder till dans! Kom igen upp o dansa,bjussa arbetskamraterna på lite sväng!

http://galtoroad

 
Ingen bild

skånetösen

22 maj 2008 10:49

va synd att högtalarna dött på min dator...

 
Ingen bild

A

22 maj 2008 12:50

Maria: Vet precis vad du menar! :D
Kanske jag tar en svängom till eftermiddagskaffet...eller så väntar jag tills jag kommer hem.

skånetösen: Lyssna på P3 istället. Förr eller senare dyker den upp. :)

 
Sara

Sara

22 maj 2008 18:02

Hejsan!
jag har inte fått din adress på min mail? så om du vill ha hem navelpiercingen som du vann så får du skicka in den snarast :P
Min mail : Sara__Bara@hotmail.com
(två understreck)
Mvh, Sara Sternemar

http://www.brownsugar.blogg.se

 
Ingen bild

A

22 maj 2008 20:01

Sara: Har mailat dig igen (och skrivit kommentar i din blogg).
Hoppas mailet kommer fram nu. Har du kollat i Skräpposten? Ibland hamnar ju mail där.
:)

 
Sara

Sara

22 maj 2008 20:03

Haha ah men nu har jag fått det :)
har mailat crazyshop så ditt smycke kommer nog snarast :)
Ha en fin kväll!

http://www.brownsugar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards