Alla inlägg den 16 maj 2008

Av A - 16 maj 2008 11:29

Hittade till Bloggvärde.



Jag skulle gärna vilja ha de pengarna. Räcker ju till en liten solsemester.

Men man ska nog inte hålla andan. :D

Inte om man läser sista raderna på sidan:


Ansvarsfriskrivning: Det värde som beräknas behöver inte ha något med verkligheten att göra. Då denna beräkning görs med tränade apor är det svårt att uppskatta ett exakt värde. 


:D

Av A - 16 maj 2008 08:33

Fredagar är veckans bästa dag! Varje vecka! :)

Även fast jag jobbar så känns det så skönt. Jag vet ju att jag har hela helgen framför mig.

Att komma hem på fredagarna med lite matkassar, få packa upp, ta på sig myskläder, leka med Sonen, gosa med Dottern, ta ett glas vin, laga någon god mat och mysa med familjen är det bästa som finns.

Jag känner mig lycklig. Hostig, men lycklig!

Hemma har jag två biljetter till sommarens konsert! Lars Winnerbäck! Det gör mig också lycklig. Det blir fjärde gången jag ser honom och varje gång är lika bra. Längtar!


Ovido - Quiz & Flashcards