Alla inlägg den 27 maj 2008

Av A - 27 maj 2008 15:02

Gårdagens shopping-tur med Dottern var lyckad. Hon kom hem med allt hon "behövde" och lite till. Vi käkade på McDonalds och kunde mätta och nöjda åka hem. På vägen svängde vi in och hämtade ut mina vita Converse som kommit.

De är verkligen vita! Så sätt på er solbrillorna, för idag bländas jag. :D

Lite jobbigt, men de måste ju användas för att bli snyggt skitiga, eller skitsnygga!

Var på stan en sväng på lunchen. Skulle egentligen bara ta en promenad och köpa något att äta. Befann mig helt plötsligt i provhytten på Lindex, med en cool klänning. Stormönstrad i klara färger (absolut inte så blaskiga som på bilden).

Den satt bra och jag gillar den, men kunde ändå inte bestämma mig.

Hängde undan den.

Hur ska jag göra? Hjälp mig! Ska jag köpa den? Visst är den snygg till jeans?

Ovido - Quiz & Flashcards