Alla inlägg den 8 maj 2008

Av A - 8 maj 2008 19:33

Idag hade jag fått ett brev när jag kom hem. Från Anna som har Avanna och gör fantastiskt fina illustrationer och snygga tryck på t-shirts.

Det skulle vara mitt "tröstpris" i en väsktävling som Anna hade.

Det var det inte.

Det var nämligen ett FÖRSTAPRIS, enligt mig!

Jag blev sååå glad när jag öppnade brevet och där låg en t-shirt med mitt favorittryck! Hade jag fått önska vad som helst ur Annas kollektion så hade jag valt den här t-shirten!

Tack så jättemycket Anna! You made my day!


Av A - 8 maj 2008 08:33

Lite ljusare, gladare, somrigare färger på bloggen! :)

Av A - 8 maj 2008 08:20

Lust att gå på picnic får jag när jag ser de här termosarna (från Bluebox.se). Vi behöver verkligen en ny termos till vårt hem. Vi har en jätteopraktisk, ful, ståltermos och en vit termoskanna. Trista och inte speciellt bra.

Men tänk att få duka fram goda mackor och en sån här termos full med kaffe på en filt.


Av A - 8 maj 2008 08:07

Visst får man lust att vara lite huslig när man ser de här kiten?

Jag vill genast sätta igång att baka små kakor, sy i knappar och putsa skor. :)


       

(bilder från Bluebox.se och Inreda.com)

Ovido - Quiz & Flashcards