Alla inlägg under maj 2008

Av A - 2 maj 2008 14:15

Sonen har en egen (stor) lekhörna i vårt vardagsrum. Tur att vi inte är big fans of vit inredning. Ibland när jag surfar runt på olika bloggar så fascineras jag över barnfamiljer som har helvita hem som ser ut som tagna ur en katalog. "Lever det verkligen en barnfamilj här?" tänker jag.

Så här ser en del av Sonens hörna ut:

Av A - 2 maj 2008 13:52

Nu har jag fått nog av dig. Du bara ligger där och irriterar mig. I början var du så fin och jag njöt av ditt sällskap, men sen har du bara blivit sunkigare och sunkigare.

Idag fick jag nog. Nu är du utslängd!

MATTJÄVEL!

Här är en bild på dig i början av vårt "förhållande":


Då var du mörkröd och fin och passade så bra in i vårt vardagsrum.

Men du var ju helt omöjlig att dammsuga. Allt fastnade, stenhårt.

Nu ligger du ihoprullad ute på altanen. Rätt åt dig!

Fast lite kommer jag att sakna dig.

Ovido - Quiz & Flashcards