Alla inlägg den 1 februari 2008

Av A - 1 februari 2008 15:04

Vissa saker bara måste man ha för att vardagen ska funka...och, JA, jag har lite att göra. :)


 Have 2 Have

Av A - 1 februari 2008 11:24

Kanske borde jag tröttnat på Winnerbäck & Miss Li, men näää! Låten är ju hur bra som helst och kan spelas hur många gånger som helst. T ex hinns den med 3 gånger i bilen på väg till jobbet.


jag kanske skulle söka upp

kontakter som jag tappat

som jag varit med

förut nånstans

jag antar det finns nån du skulle ringa

om jag inte fanns


Får mina ögon att tåras VARJE gång!


Förresten går det inte att tröttna på Winnerbäck!

Av A - 1 februari 2008 10:33

Eftersom det är fredag...


Ett bra vin; det är rött, det är gott och flaskan är såååå snygg!


Elvis The King Cabernet Sauvignon (nr 6312)  105:-


Av A - 1 februari 2008 10:17

Ännu en vecka avklarad. Känns skönt! Längtar redan hem till familjen och soffan.

På jobbet händer inte mycket just nu - stiltje. Inte mig emot. Då kan jag pyssla med annat. :D


Dagens outfit:

Ovido - Quiz & Flashcards