Alla inlägg den 28 februari 2008

Av A - 28 februari 2008 16:07

Så här ser vi ut, efter ett besök på www.simpsonizeme.com :D


Av A - 28 februari 2008 08:12

Tänk att ha hela dagarna lediga. Att istället för att jobba kunna umgås med sin familj och göra sånt som man egentligen vill göra.

Jag längtar efter att bli pensionär. Inte efter att bli gammal, men tillvaron.

Jag skulle vilja vara pensionär nu. Kanske skulle jag vilja jobba när jag blev 65 istället. När barnen ändå är stora och inte finns hemma längre. Då skulle jag kunna jobba några timmar varje dag...kanske... :)

Vissa säger att de inte vet vad de skulle göra om de inte hade sitt jobb. Jag vet precis. Just nu längtar jag bara efter att ha tid att teckna. Bäst var när jag gick på kurs för ett par år sedan. Då var det inbokat varje vecka och det var så skönt att bara sjunka ner i ritblocket några timmar åt gången.


Prov på min favoritsysselsättning, som jag ägnar alltför lite tid åt:

Aragorn

(av mig själv)

Ovido - Quiz & Flashcards