Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Dagens shopping

Av A - 6 februari 2008 13:34

Jag måste erkänna, jag är nog en av de sämsta shoppare världen skådat!

I mitt huvud är jag en äkta shopoholic. Jag vet preciiiiiis vad jag vill ha och vad jag kan tänka mig shoppa när jag kommer ner på stan.


Idag såg listan i huvudet ut så här:

- nya skor

- eventuellt ett par rea-stövlar

- diverse fynd på Indiskas stora* utförsäljning, tex scarves, snygga ljuslyktor, någon top, ett halsband...

- bastoppar, ni vet vanliga vita långärmade

- åsså sist på listan, nässpray och näsdroppar


Så här ser verklighetens fångst ut efter dagens lunchtur till staden


Det var ju kul att jag fick med ögonmakeup-remover. Det som inte ens fanns på listan!


* Indiskas stora utförsäljning visade sig bestå av samma trista rea som de haft i minst två veckor nu. Inga fräscha kläder med röda lappar på, inga färgglada ljuslyktor till halva priset, inga tjusiga kuddfodral för en spottstyver. Nada!

 
 
Malin

Malin

6 februari 2008 16:24

Hahahaaa! Jah är preciiiis likadan! Sist jag var på birsta (köpcentret här i sundsvall) så hade jag planerat att köpa rejäla vinterskor, en bra tjocktröja, nya jeans...du vet sånt som verkligen behövs ibland...När jag kom hem hade jag köpt scrapgrejer, hudlotion till sonen, té, några pennor och ett anteckningsblock! Vansinne =)

ha en kanondag!
Malin

http://majamelon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards