Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

Hår

Av A - 12 februari 2008 08:26

Klippte mig igår! Skööööönt! Äntligen blev det gjort. Nu känns det nytt och friskt och blankt, men ändå fortfarande långt.

Hår är som skor för mig. Bara det är rätt och känns precis som man vill så kan resten nästan kvitta. Så är det med skor också. Bara skorna är perfekta så blir resten av kläderna också bra - i farten liksom.

Hår ska vara långt, i alla fall på mig. Men inte på Mannen.

Han kör någon millimeter bara. Snyggt! Och manligt! Men han har haft långt hår han också. På 80-talet! Rock on!!!

Jag kan drömma mardrömmar om att jag har fått ett ryck och klippt av mig håret i någon kort, praktisk frisyr. Brrrrr! Hemska tanke.

Jag har en bekant som tycker att man bör klippa sig kort när man blir 30.

Va?!?!?! Mitt hår är alltså inne på sitt 11:e övertidsår.

Spelar ingen roll. Det kommer aldrig att klippas praktiskt!

Apropå långt hår på killar förresten....


En del passar i det.....................och en del gör det inte...

                                           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards