Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Fredag!!!

Av A - 15 februari 2008 08:57

Idag blir det kortdag på jobbet. Det är Dotterns tur att klippa sig så jag ska hämta henne efter skolan. Kanske hinner vi med en liten sväng på stan efter frissan...kanske en mysig fika...och kanske hinner jag prova den här på Lindex...



Den skulle vara sååå snygg till mina slitna jeans och ballerinaskor, eller med tights och snygga stövlar, både vinter och sommar. Fast jag vet ju inte hur den ser ut på. Den kanske blir en stor besvikelse. Men jag håller tummarna för att den vill följa med mig hem. Och igår såg jag stövlarna! Såna som jag egentligen vill ha. Har redan börjat tvivla på dem jag fyndade i fredags. De känns liksom lite "råttaktiga". Lite för smala liksom. Men så länge de jag verkligen vill ha nu kostar nästan 1400:- så får mina 270 kr-fynd duga. Borde inte alla stövlar reas nu? De för 1400 är ganska grova (alltså inga vårnyheter) och det fanns hur många som helst kvar. Måste bero på att priset är för högt. Jag får helt enkelt ligga på spaning så jag inte missar en kommande reastart.

 
 
Carro

Carro

15 februari 2008 12:29

Ja men det är ju klart kul att knåpa ihop lite bilder o så men jag menar att det är ju inte kul om bloggen bara består av sånt. Då styr jag kosan åt nåt annat håll för att aldrig återvända. Men här verkar ju vara rätt trevligt, skall kika runt lite till men jag återkommer nog jag med! =)
Tack för din kommentar, den värmde!

http://Carrosstil.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards