Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Roberts Radio

Av A - 24 april 2008 08:51

Visst är de läckra? Som små godisbitar. Radioapparaterna från engelska Roberts. Jag skulle gärna vilja ha en i köket.

 
 
anna

anna

24 april 2008 09:37

men gud yes yes! adorable!
hoppas du får en fin dag gumman! kram!

http://pyttis.blogg.se

 
johanna

johanna

24 april 2008 10:17

Hahaha....ja men det är knepigt att dom inte förstår förrän man säger till ordentligt. =/ Borde juh räcka med att man säger nej tack vi ska inte ha något, men då kommer dom alltid tillbaka.

Stackars liten som är sjuk!! Det är så jobbigt när barnen är sjuka mycket, hoppas han kryar på sig snart!!

http://johannajois.blogg.se

 
Ingen bild

A

24 april 2008 11:18

anna: Ha en fin dag du med. Kram! :)

johanna: Tack för krya-på-önskningarna!

 
anna

anna

24 april 2008 19:03

haha jag har fortfarandfe ingen riktig aning om vad jag gör i företaget så nä - nån aning kanske inte är nödvändig..hihi
kram!

http://pyttis.blogg.se

 
Ingen bild

skånetösen

24 april 2008 19:08

vilka färgklickar! nu vill ja me ha...

 
Ingen bild

A

25 april 2008 08:27

anna: Då kanske jag kan starta eget då! :D Kram!

skånetösen: Helst skulle jag vilja ha flera stycken. De är ju så snygga ihop och det skulle vara svårt att välja bara en. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards