Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

I'm in a good mood...

Av A - 8 maj 2008 19:33

Idag hade jag fått ett brev när jag kom hem. Från Anna som har Avanna och gör fantastiskt fina illustrationer och snygga tryck på t-shirts.

Det skulle vara mitt "tröstpris" i en väsktävling som Anna hade.

Det var det inte.

Det var nämligen ett FÖRSTAPRIS, enligt mig!

Jag blev sååå glad när jag öppnade brevet och där låg en t-shirt med mitt favorittryck! Hade jag fått önska vad som helst ur Annas kollektion så hade jag valt den här t-shirten!

Tack så jättemycket Anna! You made my day!


 
 
Ingen bild

Lucia

8 maj 2008 21:16

Grattis till det finfina priset! Det var verkligen inget dåligt tröstpris.
Kram Lucia

 
anna

anna

8 maj 2008 22:56

nu blev ju jag rörd över hur glad du blev!
gumman! kramar!

http://pyttis.blogg.se

 
Ingen bild

skånetösen

9 maj 2008 09:18

cool!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards