Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Vem?

Av A - 12 maj 2008 12:52

Någon måste ha smugit sig på mig under natten. Någon som hade ett rivjärn med sig. Någon som tog sig för att riva och raspa i min hals.

Inte snällt alls. Och inte det minsta skönt! :(

Det svider och rösten låter illa. Någon måste dessutom ha böjt och bänt på alla mina leder, för det gör ont i fingrar, knän,nacke, rygg och fötter.

Någon måste ha gjort allt detta...för det kan väl inte vara en förkylning på gång...? Nä, det vill jag INTE!


                             


 
 
Ingen bild

skånetösen

12 maj 2008 21:22

ajaj låter som influensa...stackare....ta hand om dig nu o o krya på dig!

 
Ingen bild

A

13 maj 2008 07:15

skånetösen: Tack för omtanken! :)
Mår risigt idag också, men ingen feber. Det har satt sig i luftrören och stannar väl där minst en vecka om jag känner min kropp rätt. Suck!

 
Liz

Liz

13 maj 2008 10:00

Usch då, inte kul alls! Har varit förkyld i veckor nu. Hostar tills jag nästan spyr, känner att bihålorna börjar bråka med mej också...det är synd om oss ;)

Krya på dej!

//Liz

http://www.anglagardsdrom.blogspot.com

 
Plingen

Plingen

13 maj 2008 13:09

Huga! Krya på dig goa du!
Jag tror att du läst mina tankar för det gror ett frö i mitt huvud......
kramar

http://plingen.blogspot.com

 
Ingen bild

A

14 maj 2008 07:09

Liz: Vi borde få ligga hemma och bara tycka synd om oss själva...och äta praliner eller nåt. :D Krya på dig du med!

Plingen: Tack för omtanken!
Vad är det för frö jag sått i dina tankar?
Kram!

 
anna

anna

14 maj 2008 08:15

ja det är allt bra lustigt det där med mode =)
tycker faktiskt också den ser väldigt nittiotal ut, både i modell och mönster.

massa kram!

http://pyttis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards