Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Lite nödvändig shopping...

Av A - 14 maj 2008 10:14

...och några "onödiga" saker.

Igår åkte Dottern och jag en sväng in till stan. Hon fick ett par nya skor, turkosa och somriga.

Sen käkade vi på Subway. Jättegott och mycket att välja på. Fick lite beslustångest. Men till slut blev det en varsin 6" (15 cm). Jag tog ljust bröd med parmesan/oregano, grillat kycklingbröst, alla grönsaker och vitlöksdressing. Dottern tog ungefär lika, men vanligt ljust bröd och currydressing. Mums! Satt ner och hade det mysigt och käkade.

Sen drog vi vidare till IKEA. Där inhandlades en ram till min mamma (hon ska få en förstoring på alla tre döttrarna med familjer), en ny kudde till Dottern, en bra "skogarderob" som jag hängt upp på hatthyllan. Ett bra sätt att slippa ha så ofantligt mycket skor på golvet.

Och sen köpte Dottern ett rör med 21 st Twix. Mumsade på en i bilen på vägen hem.


På kvällen blev det tv. Ugly Betty och Desperate Housewives såklart!




 
 
Ingen bild

skånetösen

14 maj 2008 13:43

låter som en urmysig shoppingdag samt mums ang mackan!

 
Maria

Maria

14 maj 2008 17:27

Hej!
Tack för besök hos mig! Såklart får du länka!!
Mycket snygga träskor nedan!! De skulle ju passa på "Jag blommar" =)

http://jagblommar.blogspot.com

 
Ingen bild

Lucia

14 maj 2008 19:02

Vilken skön dag ni haft du och dottern. Vi har också fått Subway i stan, hur smarrigt som helst med den lilla chipspåsen till (jag är chipsfreak: )) Snygga turkosa skor också.
Hoppas du känner dig lite bättre i förkylningen.
Kramkram Lucia

 
Plingen

Plingen

15 maj 2008 16:27

Oj, så många mumsiga saker! Både ätbara och ögongodis.
Ha en underbar dag och hoppas du mår bättre!
kram

http://plingen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards