Alla inlägg den 4 mars 2008

Av A - 4 mars 2008 20:13

Har kommit på att jag vill ha ljusgrönt/limegrönt/ärtgrönt, eller vad man ska kalla det, i köket.

Jag ska ju måla väggarna, en vit/äggskal och resten väldigt mörkt brunt, så det behövs en riktig färgklick. Funderade på turkost, men nu har jag sett så mycket gröna grejer och jag blir jätteglad av dem.

Hittade gardiner på Haléns idag som jag försökte beställa. Slutsålt!

Det är visst fler som gillar grönt.


De här ville jag ha (bara äppelgardinerna):


Jag får väl leta vidare...

Av A - 4 mars 2008 13:13

Mannen fick lite extrajobb och behövde bilen. Så jag distansarbetar hemifrån under eftermiddagen.

Hann med lite annat (se inlägget nedan) under min lunch. Det är fördelen med att jobba hemma.

Sen blir det hämtning av Sonen på dagis. Mina föräldrar är snälla och hämtar Dottern vid skolan, som jag lovat göra, så hon hinner hem och käka före träningen.

Då blir det lite fika också. Muffinsarna ligger och väntar, fast jag har såklart provsmakat en. :)

Solen skiner ute och det är vår i luften, trots att det är lite kallt.

I morse kvittrade fåglarna för fullt när jag gick ut till bilen.


En skön dag, helt enkelt!


Av A - 4 mars 2008 13:10

Nybakade moccamuffins!


Ovido - Quiz & Flashcards