Alla inlägg den 5 mars 2008

Av A - 5 mars 2008 13:57

Måste bara testa att sms-blogga. Därav detta korta inlägg.

Av A - 5 mars 2008 13:41

Ibland slutför jag köp också...

Igår handlade jag det här på Haléns:



Det är påslakansetet jag köpt. Det ska göras om till en gardinkappa, ett litet sovtäcke och kanske något mer...Det är Sonen som ska ha rymd-tema i sitt rum. :)

Sen slank den här med i "varukorgen" också:


Jag vet inte var jag ska ha den. Men den är ju fin, och den kostade bara 89 kr, med ljusslinga i och allt. :)

Av A - 5 mars 2008 12:28

Nu försöker han slå sina klor i mig igen, den lilla konsumtionsdjäveln.

Satt länge på nätet igår och bara kollade på sånt jag skulle vilja köpa. Sen är jag ju "dålig" på att slutföra köpen. Som tur är, kanske. Annars skulle det bli dyrt. Inte för att det är jättedyra saker, men det finns ju så mycket man skulle vilja ha.


Vi har alltid den fula papperslådan med maskindiskmedel på diskbänken, så den här skulle passa perfekt i vårt kök.



Och de här skulle göra sig såååå bra i vårt vardagsrum:

Tänk de med ljus på, eller den med elefanten är så snygg så den kan nog få sitta på väggen.

Hmmm, måste bara fundera lite till...meddelar senare om jag slog till och handlade...







Ovido - Quiz & Flashcards