Alla inlägg den 12 mars 2008

Av A - 12 mars 2008 13:49

Jaha, så var det dags att bli sjuk - igen! Jag som aldrig brukar vara sjuk. Men jag skyller på sonens dagis-bakterier.

Dottern är i alla fall frisk (nåja, i alla fall feberfri) och tillbaka till skolan. Hon tyckte det var "pissigt" att vara hemma och vara sjuk, eftersom hon missade en del kul grejer i skolan. Annars har hon haft det mysigt med lillbrorsan.

Sonen är fortfarande sjuk och det har blivit värre. Ögoninflammation, snorig och feber. I natt 40,6! Det tyckte jag var lite otäckt, men han fick Alvedon och sen satt både Mannen och jag och gosade med honom tills han blev svalare och somnade om.

Jag fick helt plötsligt ont i halsen igår och nu känner jag mig febrig.

Ska åka hem och jobba hemifrån resten av dagen.


Kul läsning? Nä, inte direkt.


Fick i alla fall ett ryck igår och ritade lite. Inga mästerverk utan mest kladd. Men grejen är att komma igång med ritandet igen, och jag blev så inspirerad när Dottern satt och tecknade så jag hämtade mitt block också.

Om inte annat, så var det en skön stund med Dottern.

Ovido - Quiz & Flashcards