Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Påsklistan

Av A - 17 mars 2008 14:15

Har gjort en ny lista; Påsklistan.

Antar att punkt 4 och 5 är att överdriva, och antagligen kommer inget att hända där. Men ambitionen finns. :D

Dock är punkt 7 viktigast och borde nog legat på första plats.

 
 
Ingen bild

Lucia

17 mars 2008 17:58

Jag som verkligen gillar påsken hänger inte med riktigt. Det ÄR ju påsk snart! Har i alla fall inhandlat påskäggen men skulle vilja ha någon fin plantering på bron och sätta upp färgglada fjädrar i päronträdet som vi brukar. Känns inte som om jag kommer att hinna det förrän påsken är över : (
Stor krya-på-dig-kram från Lucia

 
Ingen bild

A

18 mars 2008 08:08

Nä, det känns som om den där påsken bara dök upp i kalendern.
Jag hade väl någon tanke om att pynta, plocka ris mm redan förra veckan så att man skulle kunna njuta av det fina under hela den här veckan. Men så blev det ju inte.
Får se om jag gör ett ryck i eftermiddag...
:)
Tack för kramen!

 
Carro

Carro

18 mars 2008 10:32

Svar: Tack! =) Nej, Buddhan är bara en Buddha. =) Den sitter på ett litet fat med kaffebönor och ljus omkring sig.
Tänkte fråga dig en sak också.. Funderar på att byta portal, Blogg.se krånglar ju jämnt och ständigt! Så hur fungerar det här?

http://carrosstil.blogg.se

 
Ingen bild

A

18 mars 2008 12:05

Carro: bloggagratis.se funkar bra. Åtminstone har inte jag upplevt något krångel sen jag började blogga här i januari.
Sen är det väldigt skönt att slippa alla annonser, tycker jag. :)
Lova bara att länka till din nya blogg, om det blir en sån. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards