Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Efterlysning

Av A - 18 mars 2008 10:18

Hallå? Vart tog du vägen?

Förra, och förrförra, veckan var du ju här! Solen sken, det var bart på marken och vinterjackan kändes för varm.

Jag trodde du skulle stanna och göra påsken till en varm, gul högtid. Som det ska vara!

Våren! Var är du?


(bild: A.A Milne)


Snön faller ner, tiddelipom!


Äh, skit i tiddelipommet! Det låter ju som om jag uppskattar snöfallet utanför fönstret.

Jag vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

 
 
Carro

Carro

18 mars 2008 12:13

Självklart länkar jag om jag byter. Det verkar dock inte finnas något bloggverktyg jag skulle trivas med. Suttit och testat Blogga gratis lite nu men tyckte inte att det var bättre att jobba med än Blogg.se. Vill kunna designa mycket mer än det går här, kunde inte hitta nånstans att koda med html själv... Men kul att du läser min blogg iaf! Har ju varit dåligt med bloggande senaste veckorna men nu skall det igång igen. =)

http://carrosstil.blogg.se

 
Ingen bild

skånetösen...blivande

18 mars 2008 12:26

Hej, va roligt att du hitta till mig, visst fick du länka, bara smickrande!! nu när jag vet att du finns kommer jag kika in hit också o läsa lite om dig o ditt, fin blogg!
Håller med om o undrar var våren tog vägen!! Fast nu sken faktiskt solen upp så det är ju lite lovande!
Ha en skön dag!

 
Liz

Liz

18 mars 2008 12:27

Helt ok att länka, jag länkar tillbaka!

http://www.metrobloggen.se/lizwennberg

 
Hallongumman

Hallongumman

18 mars 2008 12:51

Hej!
Vad kul att du gillar min blogg :)

Jag känner sååå igen det du skriver om att familjen jämt är sjuk. Jag tycker det tar aldrig slut! Förkylning, influensa, öroninflammationer, ögoninflammtion - ja, jag tror vi har haft allt den här vintern. Nu hoppas jag att våren kommer snart så eländet är över ;)

Vilken tur du har som får gympa på arbetstid! Jag har bara en halvtimmes lunch så idag hann jag ut och gå i 10 minuter. Men jag fick ihop 1700 steg på den stunden :)

Jag kommer tillbaka snart igen!
*kram*
Jenny

http://hallongumman.blogsome.com

 
Ingen bild

Lucia

18 mars 2008 21:07

Det är samma här. Riktigt aprilväder redan i mars. Ur led är tiden : ) Här har dragit in mörka moln med snöflingor som dasslock flera gånger idag. Varvat med vit himmel och snön som smält bort lika snabbt som den kom. Det verkar inte bli nåt bättre till helgen heller. Men då får vi väl vara inne och mysa istället : )
kram på dig

 
Ingen bild

A

19 mars 2008 08:17

Carro: Hoppas du hittar något blogg-vertyg som du trivs med. :)

Skånetösen: Solen kom förbi här en stund också, men försvann lika fort och ersattes av nya, ännu större snöflingor.

Liz: Tack! ;)

Hallongumman: 1700 steg! Det var inte dåligt. Det är härligt att promenera tycker jag. :) Kram!

Lucia: Japp, det får bli inomhusmys. Fast jag vill ju gärna ha det där påskriset, och nu ser det ut som om jag måste pulsa i snö för att få tag på något. Suck!
Kram!

 
Carro

Carro

19 mars 2008 08:51

Svar: Skolmanbloggen är inte Schulmans som skriver. Det är nån som driver med dem och uppger sig för att vara dem. Jag undrar hur länge det kommer att få pågå... Det är ju tekniskt inte olagligt eftersom det inte står Schulman uten Skolman. Vi får väl se... =)

http://Carrosstil.blogg.se

 
Ingen bild

A

19 mars 2008 10:38

Carro: Ja, nu gick jag in och läste lite i bloggen och det är ju ganska uppenbart att den inte är seriös.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards