Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

En sväng på stan

Av A - 27 mars 2008 13:47

Tog en liten sväng på stan på lunchen. Var bla inne på Lindex och tänkte prova jeanstunikan och lite annat.

Den fanns från storlek 40 och uppåt. Suck! För stort.

Jeansen fanns det ett par kvar av...i storlek 44. För stort.

Av de rutiga klänningarna såg jag inte röken. Blev skitsur och gick tillbaka till jobbet.

Billigt blev det ju i alla fall! Ha! :(


Kanske att jag försöker i en annan Lindex-butik...nån annan gång...


 
 
Ingen bild

Sunny

27 mars 2008 16:16

Finns kanske på Lindex.se =)

 
Plingen

Plingen

27 mars 2008 18:59

Visst är det trist när man har ställt in siktet på nåt´och så skiter det sig!
Lycka till med klädjakten!

http://plingen.blogspot.com

 
Ingen bild

Lucia

27 mars 2008 20:10

Ja men det var väl skittypiskt att just den snygga tunikan inte fanns i rätt storlek. Såg att Indiska också har tunikor i jeanstyg nu. Kanske du kan testa där?

 
anna

anna

28 mars 2008 00:39

tack så mycket för dina åsikter och ord i mitt inlägg om ideal och så.
intresdsant att läsa och du skrev bra! kram!

http://pyttis.blogg.se

 
Ingen bild

A

28 mars 2008 09:24

Sunny: Ja, det gör de säkert. Men jag vill gärna prova först...det är så jobbigt att hålla på och returnera saker. :)

Plingen: Tack! Jakten fortsätter kanske under helgen.

Lucia: Tack för tipset! Ska kolla där också! :)

anna: Det är ett intressant ämne du skriver om. Kul att du gillade mitt inlägg. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards