Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Konsulter till påsk

Av A - 19 mars 2008 12:55

Så här i påsktider (och för all del även i juletider) är det bra att jobba på ett företag som anlitar en hel del konsulter.

Vi är nämligen inne på det tredje, STORA, påskägget fyllt med godis nu.

Det är konsultfirmorna som önskar Glad Påsk. Och vi svullar i oss.

Efter lunch blev det en kopp grönt te med citrus - nyttigt och gott.

Och så de här:


Också nyttigt och gott!

 
 
Carro

Carro

20 mars 2008 09:58

Haha, ja det verkar ju som om du har en del jobbförmåner en annan saknar.. ;)
Skall allt visa upp våra påskägg när de är iordninggjorda också! =)

http://Carrosstil.blogg.se

 
Carro

Carro

20 mars 2008 10:34

Haha... "proffsigt".. Alltså hon är ju inte bara vår kostrådgivare för vi går en kurs. =) Så vi har 3 deltagare till som delar henne med oss.. haha! Men vi går kursen för att jag tyckte att min sambo behövde bli lite "upplyst" och få motivation till att ta tag i sin kost och vikt. Dessutom är jag väldigt intresserad av sånt här, vill lära mig mer och har fått ut väldigt mycket av kursen hittills! =) Rekommenderas verkligen!

http://Carrosstil.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 augusti 2008 10:57

Titta in till Min NYA Soffa  

Av A - 8 augusti 2008 14:11

Japp! Nu är 5 av 6 semesterveckor avslutade och jag har även haft semester från bloggandet. Men jag har "roat" mig med att flytta bloggen även om inget nytt skrivits.     VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!   Hoppas ni kommer dit, mina "bloggvänner"! :)...

Av A - 4 juli 2008 15:13

...men nu, NU, börjar semestern!      

Av A - 4 juli 2008 13:24

1½ timme kvar! Sen börjar semestern. 6 härliga, långa, lediga veckor! Var på stan och handlade lite grejer på apoteket. Nödvändigt ont, bl a Strepsils eftersom jag vaknade med halsont. Men det verkar ha gett sig nu. Hoppas det bara vara ett "skrämsko...

Av A - 3 juli 2008 14:31

...är sommaren här igen! Solen skiner och det är jättevarmt ute. Har jobbat hemma och kunnat gå ut och hänga lite tvätt emellanåt. Snart ska jag hämta Sonen på dagis och det blir nog en eftermiddag i trädgården. Fyller nog hans lilla pool med vatten ...

Ovido - Quiz & Flashcards